Elvira rapporterar

Vi har vart på stan idag och mamma handlade en mössa, två bodies och ett par byxor till mig. Alltid lite välbehövligt med nya kläder.
Allt i st 62!
Jag börjar bli STOR nu!

Sen gick vi och mötte upp kusinerna och med dem slog vi följe hem.
Thea följde med mama och mig hem. Vi gick i den branta backen hem och mama höll på att svimma, men jag skrek åt henne att stå ut. Hon lugnade mig att det kommer att gå bra, vi är snart hemma. Thea vägrade att gå så hon måste dra både mig och henne. Stackars mama!

Väl hemma så lagade hon potatismos med falukorv och jag fick inget som vanligt utan det blev den uttjatade bröstmjölken. Börjar ärligt talat bli lite trött på skiten. Men mama vägrar att ge mig nåt annat. Jag försöker att gapa lite på henne varje gång hon äter men hon bara ignorerar mig. Dumma henne!




Thea tejpar lite!!!!

Sen vilade vi, Jag, thea och mama. Mama sjöng för oss och det är så sövande. Försökte starkt att sjunga med ett par gånger men mama körde nappen i munnen på mig hela tiden så jag kunde inte sjunga. Att hon alltid ska ha sista ordet.

Fika sen med biskvi och jag fick inget bara alla andra.
Pizza till kvällsmat och jag fick inget, bara alla andra.
Tro att det är synd om mig.

Har pratat med Henning nu och han ska vara barnvakt till jesper i helgen. JAg frågade om han ville ha hjälp, men han trodde nog han skulle klara av det själv. JA ja jag frågade ju iaf!

Nej nu mina vänner ska jag o mama hoppa isäng. Vi kommer att sakna papa massor men han är hemma i jnkp och håller i saker och ting. Han ville visst nästa helg åka och spela poker hos en kompis och frågade vad mama tyckte om det. Mama vill inte sova själv, men hon behöver inte oroa sig, jag är ju där och skyddar henne. Jag kan skrika jätte HÖGT. Vi har ju Enzo oxå och han kan bitas. Så vi klarar detta mama. 

Du o ja alfred............!!!!!

Over and out.

By the way, ozze vann matchen igår med 4-1 mina uppgifter kommer från felaktiga källor (menlisa)!!!!!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0