Elvira rapporterar

Vad har hänt under dagen då?

Papa kom hem vid 11 efter att varit o inventerat på Ica, han hade räknat blöjor! Bra tycker jag.

Sen har jag tittat på när papa, farfar och mina 2 morbröder spelade badminton...... det gick inte så bra för papa. Han envisas med att säga att det är inte motståndarna som är bra, utan han som är dålig.......... ha ha ha ha, vi får hoppas att jag inte ärver hans spelsinne.



Här ser vi hur min morbror Patrik försöker lära min morbror Ludde hur man spelar, tillome jag fattade. Tillbaka till mitten skall man men ludde verkade vara ute o segla han flög hit o dit!



Här ser vi papa in action mot farfar och tur för oss ALLA så vann han!
Men som ni vet så vann farfar aldrig några poäng utan det var papa som sköt utanför........ yea right!



Här låg jag i godanro o funderade på min framtid inom badminton och helt plötsligt.......



..... kommer detta fula trynet fram....... detta är min farfar och nästan lika dålig förlorare som papa!




Sen gick mama o jag o tittade på min tredje morbror när han spelade match (han är målvakten) och det gick jättebra, så länge jag var där.
Vi stannade första halvlek, sen hade det visst gått åt pipsvängen. Ska nog låna honom min turnapp nästa gång så det går lite bättre.
Ut me Ozborne och in med nallepuh.......



Så nu mina vänner är jag mäkta trött efter denna sportrellaterade dag.

Efter en dusch med mama ska jag nu sova. Vi ses imon mina vänner.

Over and Out!

Vira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0