Elvira rapporterar

Nu är jag i Tranås tillsammans med mama. Vi åkte vid fyra igår, jag tycker det är lite roligt att åka bil. Papa skulle gå på nån grillgrej med basketen...... han luktade som en gammal inrökt lägenhet när han kom tillbaka och som vanligt var jag lite tjurig på kvällen. Men hallå jag kämpar ju hela dagen att vara glad inte konstigt att man blir lite deppig.

Sen ville jag inte sova heller och mama sa att hon skulle visst göra som Cesar Milan och hålla ner mig för att visa vem som bestämmer........ men det funkade inte det heller!
Så mormor tog mig och jag blev jätteglad och fick ligga i hennes knä o titta på konsten på väggarna. Mama sa att det var tavlor som 80-talet ringt om ville ha tillbaka.
Så här ser dom ut!


Men nu är det en ny dag och jag har precis ätit frukost och skrattat åt min mosters tröja som hon sytt själv.... den är lite ful!


Gårdagens kläder kommer från lindex och nollsexton........ me like.


Nåja mina vänner, nu ska jag ut med mormors hund för han har bajsproblem, ja han har problem med det mesta när inte mormor är hemma så bli inte förvånade om det finns en tillsalu annons på blocket i slutet av veckan för mama blir galen på den lilla krullbollen.

Tur att jag är så underbart snäll då, för jag hade nog varit svårsåld.

Over and out
Vira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0