Arga hunden!

Dagen artade sig så att eftersom jag visat mig så konstintresserad så tog mama o papa med mig på konstrakan nere på stan. Det var massa tavlor av olika konstnärer, men ingen jag fann så intressant som mormors 80-tals konst.

Så träffade vi papas morbror med sambo och dom tyckte (SJÄVKLART) att jag var jättesöt och även att jag sov så tittade jag lite på dom så dom skulle tycka jag var ännu gulligare. Man vet ju hur man ska charma sin publik.

Så bar det av hemmåt för farmor och plastfarfar skulle komma. Passade då på att klä mig i presenten jag fått från dom allt i rosa, tro att jag var bedårande. Så tänkte jag att bäst att impa lite extra mkt så jag lotsades att somna. Mkt populärt, det får vuxna att tro att man känner sig trygg.
Men så fort dom la ner mig slog jag upp mina berömda blå igen.

Sen kom farfar o gammelfarmor och busade lite med hundarna och farfar gosade lite med mig. Han var lite skäggig, precis som min papa brukar vara, får hoppas att jag inte får nåt skägg när jag blir stor för det river så förbaskat.

Sen blev det ett himmla liv när min hund bet en av mina morbröders kompisar, men jag kunde inget göra för jag han har inte lärt sig att lyssna på mig än.¨Det gick bra med killen men han blev självklart rädd. Det blev jag med för han skrek jättehögt att det blöder, det blöder, men det gjorde det inte. Dumma hund!

Sen blev det fullt hus när hela familjen kom och mina kusiner. O alla tjatade om köttet, jag säger bara en sak, bröstmjölk. Varför ska dom göra allt så komplicerat när allt finns förpackat och färdiglagat i mamas tutte. Hon delar säkert med sig om man bara frågar.

Gratis bröstmjölk till alla!

Mamas kusin malin var här en snabbis och drack en snabb kopp kaffe.

Så nu ska jag sova och ville bara säga en snabb sak. Jag hoppas att jag inte får en lika hemsk uppväxt som henning......... hans föräldrar har...... håll i er nu....... ÄLSKAT HONOM!!!!! Hua mig!!!!


Här är Henning o moster!!!!!!

O här är min mama o papa o jag!!!!!


Sov gott allahopa!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0