Äntligen Fredag

Åhhh här har jag suttit o skrivit en massa så bara försvinner det, attans.

Iaf så ska jag med móster och mina kusiner på stan idag och jag ska tjata till mig lite kläder tror jag för det har jag inga och sen kanske jag ska ha en leksak oxå, det gäller att välja sina tillfällen rätt.

Igår tog det en stund att somna som vanligt, men mama var ensvis som en åsna och jag hävdar fortfarande att jag inte var trött utan att ögonen stängdes för jag är gräsallergiker.........
Fick ju inte sova hos mama inatt heller.
Fast nu på morgonen så krånglade jag extra mkt och tillslut gav hon upp och sista timmarna innan vi skulle upp fick jag sova jämte henne. Det är det bästa som finns med närhet till mama och till maten.

Nu är dom i skolan och jag ska snart klä på mig (trots att jag inte har NÅGRA kläder) och gå ner till min moster och kusinerna thea o rufus.

Kort ska hon ju ha hela tiden, men denna gången hann jag slänga upp handen..... hahah mama!

Bild på albinokakan oxå, den som ätit av den är matilda.......synd om henne. Mamas bakkunskaper är inte dom bästa, så varna alla.

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0